System ELITE XT - Jeden system, wszystkie możliwości
System ELITE XT jest systemem wyznaczającym przyszłościowy kierunek rozwoju skrzyń roletowych. Jest on systemem o bardzo elastycznym zastosowaniu i można w nim zrealizować wszystkie formy naszych produktów. Głównym wynikiem naszych wieloletnich prac rozwojowych jest idea jednej skrzyni ze zmiennym otworem rewizyjnym: u dołu, z tyłu lub na zewnątrz, służącej także dla montażu żaluzji fasadowych.
Fascynująco proste rozwiązanie
Niezależnie od usytuowania otworu rewizyjnego pojemność skrzyni dla zwoju rolety jest taka sama. Także dodatkowe zastosowanie moskitiery nie jest ograniczone pojemnością skrzyni.
Mocne zalety
Także wiele innych zalet naszego systemu jak np.: zaprojektowane całkowicie na nowo ułożyskowanie rolety, przestawna prowadnica, rozwiązania połączeń skrzyń umożliwiające łatwy montaż, wlot z poślizgiem, jak również kasetowe rozwiązania moskitier, zapewniają naszym partnerom przewagę na rynku.
Pokrywa rewizyjna wewnątrz, z opcją na moskitierę.
| Pokrywa rewizyjna od dołu, umożliwia tynkowanie wewnątrz oraz na zewnątrz, z opcją na moskitierę przy zastosowaniu wzmocnienia stalowego.
| Pokrywa rewizyjna na zewnątrz, umożliwia tynkowanie wewnątrz oraz na zewnątrz, z opcją na moskitierę przy zastosowaniu wzmocnienia stalowego. | Żaluzje fasadowe, można tynkować wewnątrz oraz na zewnątrz.
|
System EXPERT XT - stosowana przy remontach skrzynia nowej generacji
System XT rozrasta się: system EXTE EXPERT XT ze zmiennym otworem do środka lub u dołu jest idealnym systemem stosowanym przy remontach. Ta mała i zwarta konstrukcja zapewnia maksymalny komfort na minimalnej przestrzeni. Moskitiera umieszczona jest pomiędzy pancerzem i oknem. Możliwe jest także skrzyni i to zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Takie szczegóły jak płyta uniwersalna lub stosowanie tych samych elementów co w systemie XT, tworzą dodatkowe zalety ułatwiające montaż.
Prosty montaż - oszczędność czasu i kosztów
Ułożyskowanie napędu umożliwiające ekstremalne obciążenia składa się z nowo zaprojektowanych tarcz łożyskowych i uniwersalnych otworów podłużnych. Rozwiązanie to pozwala na szybki montaż każdego konwencjonalnego silnika. Tarcza łożyskowa: jest po prostu nasadzana na ściankę podziałową. W ten sposób unikamy stosowania metalowych tarcz łożyskowych. Uproszczona jest także obróbka i magazynowanie, co znacznie obniża koszty.
Łączenie i dzielenie skrzyń - szybko, prosto i nowocześnie
Podwójne ścianki podziałowe są wstawiane do skrzyni. Dla dzielenia i łączenia skrzyń stosowane są specjalne obrotowe wstawki, które tak jak w połączeniu bagnetowym można przesuwać i montować w otworach ścianek podziałowych. Powstały w ten sposób w podwójnej ściance podziałowej otwór, jest wystarczająco duży dla wałka o średnicy 60 mm. Ułatwia to bardzo demontaż, w szczególności przy skrzyniach z wlotem z poślizgiem.